• Žanras

    • Išleidimo data
    • 2000-07-28

    • Gamintojas
    • Nenurodyta

    • Leidėjas
    • Nenurodyta

9.0
-.-
9.0

Apžvalga

Autorius: ozzWANTED | Data: 2006-04-18 11:21:00 | Vartotojų: 8.0 | PCgames.lt: -.-
-=-Unreal-=-
Įšleidimo data: 1998 04 30
Kurėjas: Epic G ames .
Nuo šio žaidimo senais 1998 metais pavasarį prasidėjo visa Unreal frančizės istorija. Pagaliau, po 5 metų kurimo pasaulį išvydo pirmasis Unreal. Ir visus šokiravo tikrai "Unreal" grafika, kurią pademonstravo Epic G ames sukurtas "Unreal Engine 1". Žaidimas max. nustatymas lagindavo net ir ant pačio brangiausio pc. Žaidimas parodė tokią grafiką, kad jos niekas nepakartojo net iki 2001. Žaidimas vyksta ateityje ir mes turime pabėgti iš blogio planetos. Daug lygių garantuoja bene 50 valandų žaidimo(na tiek žaidžiau aš kol perėjau). Taip pat žaidime daugybe Quest'ų. Teks pabūvoti ir pragare ir ant ledo. O visi veidrodiniai paviršiai turi tiesiog pasakišką atspindi, vandenyje bei ant grindų galėdavai matyti itin tikroviškus atspindžius. Danguje skraidė paukščiai, kuriuos būdavo imanoma pašauti. Danguje plaukė debesys, bei pasirodydavo skaistūs saulės spindulia. Tuo metu žaidimas buvo tiesiog pasakiškai ir buvo ivertintas aukščiausiais reitingais.
Taigi žaidimas yra pirmojo asmens šaudyklė. Taip pat išsikvietę konsolę[~](tildė) ir įvedę:
BEHINDVIEW 1
Žaisti galėsite iš trečioje asmens perspektyvos. Atgal grįžti į fps perspektyvą galėsite įvedę:
BEHINDVIEW 0
Šiaim žaidimui 2000 metais buvo išleistas papildymas: "Return To Na Pali" garantuosiantis dar papildomas 8 valandas gameplay'jaus. Priešų DI kaip 1998 metams yra labai aukštas, jie slepiasi už sienų, bei sužeisti bėga.
Žaidimas vyksta ir uždarose ir atvirose erdvėse. Žaidžiama ir giliuose požiamuose ir vandenyje ir nardoma po vandeniu, bei tyrinėjami apleisti kaimai. Patekus į pragarą visur tekės lavos upės. Žaidime pilna liftų, tad nepastebėję užmaskuoto vieno, ilgai gaišite kol jį surasite. Yra 10 skirtingų ginklų - nuo elekta automatiškai įsikraunančio ginklo, iki šaudančio ledu, plazminio ginklo, bei granatsvaidžio užtaisomo iki 7 granatų vienu metu(šio ginklo įpatingai prireiks kovojant prieš paskutinįjį bosą. Taip pat teks kautis ant platformų kelių kilometrų aukštyje, tad žiurėkite kad nenukristumėte, nes mirtis garantuota.
Taigi sėkmingo 40 lygių žygio.

Deathmath
Šis žaidimas turi ir 12 deathmath arenu. Galėsite kovoti ir jėgas išbandyti prieš tikrai gana protingus žaidimo botus, bei galėsite žaisti tikle. Moltiplayer režimas palaiko iki 20 žaidėjų vienu metu.
=======================
Man asmeniškai šis žaidimas geresnis ir įdomesnis už antrąją Unreal dalį. Beto šiame žaidime buvo ypatingai mažai bugų.
=======================
Kodai:
ALLAMMO - 999 šoviniai visiems ginklams.
FLY - Skraidymo režimas.
GHOST - Judėti kiaurai sienomis.
WALK - Išjungti "GHOST" anba "FLY".
GOD - Nemirtingumas(kiekviename naujame lygyje įveskite iš naujo).
INVISIBLE - Turns you invisible.
KILLPAWNS - Nužudyti visus priešus.
SLOMO # - Sulėtins arba pagreitins žaidimas. 1.0 yra normalus greitis.
SUMMON - Pridėti ginklą arba daiktą į "Unreal" pasaulį. Veskite "SUMMON (daikto pavadinimas)". Pvz. SUMMON ROCKETCAN - Pridės Eightball šovinius
PLAYERSONLY - Sustabdo laiką. Pakartotinai įveskite norėdami kad laikas eitų toliau.
OPEN MAPNAME - Perskelti į bet kurį žaidimo žemėlapį/lygį. Pvz. OPEN DIG .
BEHINDVIEW 1 - 3 asmens perspektyva.
BEHINDVIEW 0 - Grįžti į pirmojo asmens perspektyvą.
FLUSH - Ištaisyti atsiradusias grafikos klaidas, jei žaidimo temp failas persipildys ir žaidimas pradės mėtyti klaidas.
================================
Sisteminiai reikalavimai:
Minimalūs reikalavimai:
Pentium 166 Mhz CPU, 16MB RAM, 2MB Vaizdo plokštė.

Rekomenduojami reikalavimai:
Pentium MMX 233 Mhz/Pentium II CPU, 32-64MB RAM, 4MB-8MB 3dfx Voodoo 3D Vaizdo plokštė.

Pilnam žaidimui gera grafika:
Pentium II 266 Mhz CPU, 128MB RAM, 16MB 3dfx Voodoo2 3D Vaizdo plokštė.

Žaidimui pačia aukščiausia 1280x1024 rezoliucija, bei max. grafikos nustatymais:
Pentium II 450 Mhz CPU, 256MB RAM, 32MB Dirext3D Voodoo3/Riva TNT Vaizdo plokštė.

Komentarai