• Išleidimo data
    • 2010-01-05

    • Gamintojas
    • Larian Studios

    • Leidėjas
    • cdv Software Entertainment

7.2
6.0
9.0

Apžvalga

Autorius: Kai | Data: 2009-12-23 04:10:00 | Vartotojų: 9.2 | PCgames.lt: -.-
2002 metais „Larian Studios“ sulaukė nemažai liaupsinimų savo naujagimiui, kukliai pavadintam dieviškuoju dieviškumu („Divine Divinity“) – Gamespot:„Nominee Best RPG of 2002“; GameSpy: „Runner Up Best PC RPG Game of the Year“; RPGDot: „Platinum Award“; IGN.com: „Editor’s Choice Award“; rpg vault: „Outstanding Achievement in Music“; pczone: „Essential Award“. O taip pat, priedu – keletą riebių spaudos citatų, kurios šiuo metu dailiai puikuojasi kompanijos tinklapyje.
Už ką gi toks visuotinis pripažinimas eiliniam dėdulės „Diablo“ klonui (kurie jau gerą dešimtmetį dauginasi it triušiai)? Dabar galima būtų gilintis į belgų kompanijos kulinarijos knygą, tačiau tai užtruktų be galo ilgai, pakaks paminėti įdomias, nestandartines užduotis; puikų, nuvalkiotomis detalėmis neužterštą pasaulį ir seną, gerą, dar to paties „Diablo“ pasiūlytą pramogą – negailestingai naikinti visus, atpažintus ir neatpažintus, skraidančius ar ne, objektus.
Ir štai, praėjus 7 metams, po vaikiškų šunybių (Beyond Divinity, 2004) dieviškumas užaugo dailiu jaunuoliu – dvimatį ir kreivą pasaulio gelbėtoją pakeitė trimatis gražuolis, o ir pasaulis pradėjo labiau priminti „Green Peace“ aktyvistų sapnuojamą tobulą žemę.

Mama, I‘ll save the world!
Pirmajame žaidime Rivellono pasaulį terorizavęs orkų ir žmonių karas baigėsi paskutiniųjų naudai, tačiau žanro mėgėjai žino – taip nebūna, blogis visada šalia, laukia geriausios akimirkos. Ir sulaukė – dieviškasis gelbėtojas liko tik žmonių prisiminimuose, žmonės, apsiginklavę iki dantų, vykdo senosios rasės (drakonų) genocidą - ar gali pasitaikyti geresnė proga užtemdyti saulės šviesą virš nerūpestingų žmogelių galvų?
O taip pat žanro mėgėjai puikiai žino, blogio kėslams nelemta išsipildyti – juk apsiginklavęs pele ir klaviatūra (ar taip juokingai skambančia vairalazde konsolei) žaidėjas triumfuos, o nuostabūs Rivellono slėniai ir toliau maudysis šiltos saulutės spinduliuose. Divinity 2: Ego DraconisBet iki šių įvykių dar toli.
Ši karta kūrėjai atsisakė iš anksto paruoštų personažų, žaidėjas turi galimybę sugeneruoti sau artimiausią blogio naikintoją – pasirankame lytį, veidą, šukuoseną ir pirmyn į mokomąją užduotį, kurioje pasirenkame vieną iš trijų klasių (karys, lankininkas, magas), išklausome keletą naudingų patarimų, panorėję išbandome savo sugebėjimus treniruočių ringe ir tvirtu žingsniu pėdiname į šlovingą ateitį.

LVL UP!
O ateitis laukia įdomi – Jus drakonų naikintojas. Na, beveik – iš tikrųjų kol kas tik mokotės tapti tikru skraidančių driežų siaubu. Vykdydami užduotis ir naikindami nemažiau siaubingus nei patys drakonai padarus – skeletus, goblinus, šernus kaupiate patirtį. Patirties rodiklio eilutei pasiekus limitą džiaugiames kartu su savo personažu – mūsų laukia 4 statistikos taškai, kuriuos galėsime paskirstyti tradiciniams personažo atributams (jėga, vikrumas, dvasia, gyvybingumas, intelektas ) ir vienas gebėjimų taškas. Gebėjimai nėra ribojami klasėmis, yra 5 grupės: kunigas, karys, burtininkas, lankininkas, drakonų naikintojas. Norite prikimšti blogiuką strėlėmis, kol šis stengiasi nukauti jūsų iškviestą vaiduoklį? Be problemų! O galbūt sušildyti nelabąjį ugnies rutuliu prieš paleidžiant į darbą kardą? Irgi be problemų. Vienintelis apribojimas eksperimentuojant personažo tobulinimu – sveika nuovoka, neleidžianti pamiršti, kad gebėjimų tašką turite tik vieną. Tiesa, rūpestingi kūrėjai išbarstė po pasaulį mokomąsias knygas, kurios leis jums padidinti savo veikėjo šansus prieš blogį be vargo, na nebent vargu vadintume skrupulingai paslėptas slaptavietes (juk todėl jos taip vadinasi!).

Nice people around you
Pasaulyje, kad ir kaip tai bebūtų keista, gyvena žmonės. Chamiškas riteris vaikšto po kaimelį, kalvis rūpestingai triūsia virš naujų šarvų, padavėjos ramina girtus užeigos lankytojus, linksmi svečiai rodo magiškus triukus. Dauguma vietinių gyventojų yra be galo draugiški, už menkas užduotis apkraus jūs naudingais daikčiukais ar auksu.
Kita vertus, Rivelloną galimą būtų pagrįstai pavadinti nemigą sergančių dvynių šalimi - paros ciklų čia nerasime, o ant vienos rankos pirštu suskaičiuojami modeliai kartais pradeda įkirti, o ir veltui! „Larian Studios“ puikiai supranta, kaip vaidmenų žaidimų mylėtojus erzina vienodai nuobodžios užduotys. Todėl čia nereikės likviduoti žiurkių, negailestingai okupavusių vargšų gyventojų rusių; tampyti laiškų tarp kaimynų ir pan. Spręsime ženkliai įdomesnes problemas – štai armija konfiskavo ūkininko kiaules, ar išdrįsite pasivyti nenaudėlius ir sušnibždėti burtažodį gyvuliams į ausį? Suvaidinę drąsią nusikaltėlio gelbėjimo operaciją pasinaudosite blogiečių gyvenvietės privalumais ar kaip paklusnus ir dorovingas pilietis išduosite visą sužinotą informaciją kariškiams? Spręsti jums.
Bendravimas – gerai, bendravimo dėka žmonės jaučiasi reikalingi vieni kitiems... Divinity 2: Ego Draconisbla bla bla. Žanro mėgėjai puikiai žino, kad svarbiausias yra atsidėkojimas, būtent kai atsidėkojama mums, ar ne? Įvykdę eilinę užduotį apart solidaus apdovanojimo jūsų laukia papildomas pasirinkimas – galbūt daugiau aukso? Arba štai šitą užburtą žiedą? O gal patirties taškų? Smulkmena, bet maloni.

Little BIG things
Taip pat žaidėjų laukia aibės kitų smulkmenų – nuosavas bokštas, su jame gyvenančiais pirkliais, magais, treneriais (hello oblivion mods!); protu apdovanoti priešai (taip ir knieti jiems pulti iš už nugaros, slėptis už krūmų, gelbėti vieni kitus); nekromantų triukai – ala turėkis savo gyvūnėlį zombį; keli dideli žaidimo žemėlapiai; intriguojančios uolos, požemiai; atsitiktinai generuojami daiktai; telepatija ir pan.
Almost Forgot
Vos nepamišau galimybės bet kada (jei tam pakanka vietos) virsti drakonu, šarvus ir gebėjimus kuriam irgi teks rinktis savo nuožiūra! Sunku nesutikti su „Larian Studios“ direktoriumi Sven Vinke – keliauti drakono pavidalu daug smagiau nei ant arklio.

Ps. Epiškumu trykštantis žaidimo garso takelis vertas ne tik ženkliai padidinto garso lygio, bet ir winampo dėmesio.

Komentarai

Parašė: seemsee :: Data: 2010-02-14 20:32:41 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
seemsee
huh?
Parašė: Alexander :: Data: 2010-01-07 21:53:05 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
Alexander
Visiskai sutinku su pirmuoju komentaru, tik gal pirmoj pastraipoj nereikejo velt sitiek anglisku pavadinimu, butu uzteke poros. Bet visa kita nesunkiai atsveria tai - 10.
Parašė: rokas2009 :: Data: 2009-12-29 14:09:16 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
rokas2009
Man patiko 10