• Išleidimo data
    • 2012-08-21

    • Gamintojas
    • Valve Corporation / Hidden Path Entertainment

    • Leidėjas
    • Valve Corporation

8.8
9.3
8.0

Apžvalga

Autorius: Iverson | Data: 2012-10-20 17:18:43 | Vartotojų: 8.3 | PCgames.lt: 8.3

Counter-Strike žaidimų nereikia pristatinėti. Tai tiesiog nuostabaus praeitis laiko priminimas, kaip keldavomės gerokai prieš mokyklą, kad sužaisti porą raundų, kaip su draugais sėdėdavome LAN kavinėse ir žaisdavome komandinį žaidimą. CS davė pradžia daugumai sėkmingų multiplayer FPS (daugelio žaidėjų, pirmojo asmens šaudyklėms) .

Pirmojo asmens šaudyklių rinką užvaldžius Call of Duty ir Battlefield, Valve, po Counter-Strike : Source išleidimo prabėgus 8 metams, nusprendė į rinką paleisti stiprų minėtų žaidimų serijų konkurentą – Counter-Strike : Global Offensive.

 

Counter-Strike serija buvo kuriama išskirtinai asmeninių kompiuterių šeimininkams, ir netgi dabar senesnes žaidimo versijas (Counter-Strike 1.6 ar naujesnę – Source), žaidžia milijonai šaudyklių entuziastų visame pasaulyje, vyksta profesionalių elektroninio sporto žaidėjų kovos bei turnyrai. Counter-Strike: Global OffensiveCounter-Strike galime vadinti netgi žaidimu, pakeitusiu daugelio žmonių požiūri į elektroninį sportą. Ir pagaliau Valve nusprendė išleisti pirmojo asmens šaudyklę, tiesdama rankas į milžiniškus pinigus kuriuos surenka Battlefield bei Call of Duty kūrėjai.Bet negalvokite, kad CSGO tikslas tik komercinis, jis kaip ir anksčiau suteiks didžiulį džiaugsmą šaudyklių mėgejams. O ir kainuoja gerokai mažiau nei panašios alternatyvos (legalią Counter-Strike : Global Offensive kopiją galima įsigyti už ~15 JAV dolerių.)

 

Visuotinis puolimas. Tas pats kas ir anksčiau

 

Counter-Strike arkliukas visada buvo įdomios kovos tarp teroristų ir specialiųjų karinių būrių, puikiai pažįstami kovų žemėlapiai bei visoms Counter-Strike dalims būdinga – mirus kitų žaidėjų žaidimo stebėjimas, bei ginklų ir įrangos pirkimas už pinigus gautus nužudžius priešus, laimėjus raundus ar susprogdinus-išminavus C4 sprogmenis. Visie šie dalykai išlaikyti ir Global Offensive dalyje.

 

Populiariausi žemėlapiai, išliko beveik nepakeitę savo struktūros. Taip, juose atsirado naujų objektų, neženklių pakeitimų, bet Dust, Inferno, Italy žemėlapiai liko tokie patys. Pačius žemėlapius, labiau patyrę žaidėjai pažįsta  užmerktomis akimis, bandžiusiems ankstesnias Conter-Strike dalis jie bus nostalgija ir senųjų komandinių taktikų priminimas. Žemėlapiai nėra didžiuliai, todėl ilgiau išgyventi tikrai padėtų visų kampų ir užkampių žinojimas. Taip pat išliko ir Counter-Strike žemėlapiuose būdinga tyla, neatsargus greitas bėgimas, ginklų keitimas ar kulkos paleidimas ne į priešininką gali akiplėšiškai jus išduodi, ir visiškai pakeisti roundo eigą. Viskas ko reikia sėkmingam žaidimui Globan Offensive, taiklumo ir patirties. Čia konsolių savininkai ir susiduria su didžiausiomis problemomis : be taiklumo ar žaidimo supratimo bus labai sunku pasiekti gerų rezultatų žaidime ar atnešti komandai pergalių.

 

Visuotinis puolimas. Ko dar nematėme

 

Nors ir minėjau, kad Global Offensive nėra labai nutolęs nuo savo serijos šaknų, tačiau būtina paminėti ir vertas dėmesio naujoves : Demolition ir Arm Race. Counter-Strike: Global OffensivePanašūs režimai buvo panašūs ankstesniuose serijos „Gun-Game“ tipuose. Šie nauji žaidimo režimai gali būti puikūs mokytojai naujokams, kurie turės galimybė išbandyti ir „susidraugauti“ su dauguma žaidime pasitaikančių ginklų, nes sekantį ginklą gausime tik nužudę tam tikrą skaičių priešininkų. Demolition ir Arm Race suteiks šiektiek laiko apsiprasti su ginklų atatranka, pažinti žemėlapius ir komandinio žaidimo subtylumus.

 

Arm Race tarsi keičia įsisenėjusį Counter-Strike vardą, kaip lėtos šaudyklės atstovą. Arm Race režime žaidėjai galės atgimti po nužudymo (respawn), taigi žaidimas taps daug gyvesnis ir greitesnis. Deja iš oficialiai Valve kompanijos siūlomų žemėlapių, vos du pus pilnai pritaikyti šiems naujiems režimams. Žaidėjai vienu metu galės turėti tik vieną ginklą, ir galimybę jį pasikeisti suteiks tik puikus žaidimas ir negailestingas priešininkų žudymas. Naujesnieji žemėlapiai, nenuriedėjo toli nuo obels ir išlaikė tuos pačius serijai būdingus dalykus : nedideliais kovų plotais, laukais apsupti namai, kuriuose ir virs pagrindinė kova tarp blogiečių ir geriečių – teroristų ir policininkų.

 

Counter-Strike visada kuriama bendruomenės bendruomenei. Patys žaidėjai dažnai keisdavo „mod‘us“, prisitaikydavo jiems ir žemėlapius. Žaidimas pasirodė ne taip ir seniai, todėl tų mod‘ų dar nėra labai daug, tačiau surf entuziastai, zombie ir death-run mėgėjai ras kas jiems patinka, ir jau sukurtus specialius žemėlapius šiem papildymams.

 

Nors žemėlapiai, ginklai ir pats žaidimo tikslas labai nepasikeitė, to negalime sakyti apie grafikos ir aplinkos detalumą. Tikrai matosi, kad Valve intensyviai dirbo, siekdavi sukurti kuo detalesnius žemėlapius, ir „regimasis“ Counter-Strike pasaulis labai pasikeitė. Specialūs žaidėjų modeliai skirtingi, skirtinguose žemėlapiuose ar kovų arenose (pvz. Nebepavyks dykumoje pasirinkti sniegynuose įpratusių kariauti karių). Counter-Strike: Global OffensiveKaip ir aš, tikriausiai daugelis nesitikėjo tokio detalumo šuolio iš Counter-Strike, kokį jis atliko nuo Source iki GO (Global Offensive). Tikras malonumas bus žaisti geriausiais nustatymais ir didžiausiu leidžiamu detalumu.

 

Be Atnaujintų : ginklų atatrankų, išvaizdos bei specializacijų kovose, taip pat gausime ir naujų granatų (molotovo ar padegamųjų), spąstų ir tazerį. Tazeris yra pakankamai brangus ir nenaudingas kovoje, bet jis puikiai pakeičia standartinį peilį, ir yra idealus ginklas žudant silpnesnius žaidėjus, paprasčiau  vadinamus „n00bais“ artimoje kovoje ar prislinkus nepastebėtam iš užnugario.Molotovo kokteiliai ir padegamosios granatos taps tikriausiai geriausiu GO atnaujimu. Jie bus nepakeičiami kovojant siauruose koridoriuose ar maždaug žinant kur gali slėptis priešas – sprogimo galia ir žala bus tikrai daug didesnė nei ankstesnėse dalyse buvusių granatų. Negano to, rasime ir naujų šratinių šautuvų (liaudiškai žaidėjų vadinamų „pompomis&ldquoMirksintis,  automatinių kulkosvaidžių, keista, tačiau nebeprasime ganą populiariais buvusių riaušių skydų !

 

Pasiekimų įvedimas, žudymo kamera (killcam) ir HUD pakelia seriją į naują lygį, tačiau nenutolsta nuo serijos šaknų ir jai būdingų bruožų. Counter-Strike visada suteikdavo keistoką norą kažką nužudytą, ir tas noras būdavo didesnis nei kitose šaudyklėse, nes žinojai, kad nužudytasis šiame raunde tau nebegalės atkeršyti, šiame raunde tu buvai geresnis nei tavo nušauti ar susprogdinti žaidėjai.

 

Ir dar šis tas.

 

Valve mylėdavo savo kūrinius ir juos žaidžiančius žaidėjus. Galime tikėti, kad Global Offensive nebus pamirštas, ir vis sulauks atnaujinimų ir papildymų. Žaidimas taip pat išleistas ir Xbox360 bei PlayStation3 konsolėms, tačiau norint pajusti tą Counter-Strike emociją butina klaviatūra ir pelė. Galbūt šiektiek gaila, kad buvo išimta freelook funkcija bei galimybė ant sienų palikti savo simbolius (spray). Beabejo galime tikėtis, kad to ko nepavyko padaryti „tikriesiems“ žaidimo kūrėjams, pavyks žaidėjams-tobulintojams. Jie sukurs žemėlapius ir mod‘us pagal kuriuos ir pasiskirstys bendruomenės žaidime. Visiems kas anksčiau su malonumu žaidė Counter-Strike ir metė tik todėl, kad žaidimas moraliai ir vizualiai paseno. Dabar  atnaujinta ir pagražinta aplinka, patobulinti efektai suteiks tą žaidimo malonumą, kurio ilgesniam periodui nesugeba suteikti kasmet kepami Call of Duty, Battlefield ar Medal of Honor blynai.

Tegyvuja vienintelis ir nepakartojamas Counter-Strike.


Komentarai

Parašė: StrekAs :: Data: 2013-06-25 01:15:50 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
StrekAs

tai jeigu kazkaip zaidima pakeisi tai jau nebebus cs o jau kazkoks kitas zaidimas.

 

O seip tai jo viskas tas pats tiktais grafika geresne

Parašė: igoronaldo :: Data: 2012-10-23 16:04:48 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
igoronaldo

Tai praktiškai šį CS'o dalis tokia pati, kaip ir ankstensės, tik geresnės grafikos?

Įdomei rašai, daug naujo sužinojau apie CS:GO